Alla inlägg den 28 april 2008

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.

 Jag är lite besviken på mig själv men det är faktist inget som jag ångrar, det är faktist ganska roligt att inse att den bliviande präst som man känner är med där eller skit ungen som man inte har snackat med sen man bytte skola är md där.

 Aja, jag har ju som tidigare sagt, lagt av med tranorna. Dom var ett äkta mission impossable. Men jag har något annat nu!

 Eftersom jag planerar att skicka min blogg till min syster så kan jag tyvär inte säga vad det är.... Det kommer när jag har blivit moster eller efter att bebisen har kommit, den var beräknad i torsdags men jag bryr mig inte om när den kommer så länge det är innan min födelsedag den 11 maj...

 Asså fan, jag ska konfemera mig samma dag som jag fyller år. Alla andra verkar tycka att det är jätte roligt  men jag tycket faktsit att det suger ganska hårt. Fast det kanske bara är jag som snoffsar upp mig.

 Jo min bästa vän är i sverige den här veckan (!!), hon bor för tillfället i marocko men hon är just nu i sverige och jag är ganska lycklig eftersom jag var glad över att träffa henne idag.

 Jag ska träffa henne senare i veckan också inna hon åker hem och då ska vi in till stockholm city (fy faan vad dåligt det låter med city) och köpa svenska sovenirer till hennes kompisar. Hon har redan köpt en triss lott och en flagga som det står 'Sverige-Sigtuna'  och jag tycker att hon måste köpa en 'I love STOCKHOLM' och marabou choklad.

 Vi har inte kommit på mera än men so far so good.

 Peace and Love (fy faan vad dumt det låter....)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards