Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Låt lista

Av Josefin - 28 februari 2008 16:23

Nu när jag igentligen borde plugga så kom jag att tänka på alla låtar som nästa, vissa dagar kan få mig att börja gråta. (Jag råkade lyssna på en...)

  Jag har en top 5!

På femte plats så har vi den låten som berör mig minst av dem som berör mig mest.

 Plats 5, Nerina Pallot-Learing To Breath

 Plats 4, Mando Diao-Ochrasy

 Plats 3, Rufus Wainwright-Hallelujah, (ja jag vet att många av min kompisar tycker att det här är helt fel ordning av låtar som får en att börja gråta men det är min fel aktiga lista så sluta bry dig!)

 Plats 2, The Beatles- Let it be, väldigt nära första plats men ändå inte riktigt där.

 Och sist men inte minst:

 Plats 1 Faith Hill-There You'll be

 Det spelar ingen roll vilken dag det är den låten gör mig typ jätte deppig.


Så för att göra er deppiga så lägger jag in den!

 (och ja jag vet att det är shit dåligt ljud men jag hittade inget bättre...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 29 april 2008 21:59

Byter blogg, tänker inte skiva mera här förren... Ger min adress till dom som jag vill ska läsa. Sista meddelande: Fan ta dig Sebastian. ...

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.  Jag är lite besviken på mig själv men det är fakti...

Av Josefin - 27 april 2008 16:32

Rubriken säger allt.

Av Josefin - 19 april 2008 21:42

Dagens ungdommar, speciellt tjejer, fy fan vad patetiska vi är!  Så fort vi har sikte på någon som vi gillar (jag snackar som vanligt från de magra erfarenheter jag har...) så gör vi ju vad som helst för den personen.  Inte bokstavligt VAD SOM HELST ...

Av Josefin - 16 april 2008 23:53

Woho! Kollade nyss på sista St.W filmen. Alldeles uppe i det nu. Uppe is SW uppe i dumma förkortningar och en spec. kile som jag känner genom kyrkan. Jag visste inte att det fanns sånna killar i verkliga livet, ganska länge så har jag trott att de ba...

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards