Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Tranor, The end

Av Josefin - 31 mars 2008 15:55

 Jag försökte, jag fick mitt först betyg och jag vaknade upp ur min lilla dröm.

 Två saker är klart för mig nu; Nummer ett, jag kommer inte kunna göra klart alla tranor och jag orkar inte heller.

 Nummer två; åttan och första betyget suger, STORT.

 Man får ju sådana små fina stress anfall eller vad man vill kalla det, varje gång jag läser vad mitt merit värde ligger på.

 Jag tycker faktist att jag kan skriva relativt fritt om det här på bloggen eftersom ingen av mina kompisar läser den förutom ev. Sandra, vissa månader...

 Nej men nu är jag lite taskigt, Mimmi läser väll ibland ;)

 Aja, jag är trött på skolan, lärare och allt vad betyg och gymnasium heter...

 Jag bryr mig inte om vad alla säger, jag kommer inte kunna höga mina betyg, om jag har tur så når jag över 200.

 Just nu så ligger jag typ på 195 (litar på att ingen skvallrar för äh vad fan berätta på vad bryr jag mig...) jag kommer inte klara mig högre och just nu så suger det ganska stort eftersom jag verkligen vill gå på ett gymnasium, men tyvär så behöver man 250 MINST för att komma in.... Så som ni ser så är jag ganska dömd till att misslyckas.

 Annars då?

 Dech jobbar på och inom kort så hoppas vi på att ha vår första låt uppe på 'myspace', vi måste bara få in den i datorn... Så fort jag vet vilken 'myspace' sida vi har så ska jag lägga upp det här, jag lovar att jag jobbar på det när jag kan och hinner (inte så ofta, och nu med gymnasie nojan som kablomat ner på mig så blir det väll ännu minder).

 Om det finns någon som har något förslag på ett bra musik skapar program så säg gärna till, jag har provat de mesta... :)

 
 
Mim

Mim

31 mars 2008 20:54

klart jag läser din blogg, när jag har tid, men
hur räknar man ut det där..? med poäng och sånt..?

http://www.mimman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jag

2 april 2008 16:09

tja, vet du att felix tomatketshup antagligen inte är så bra... för dig. Eftersom att dina morföräldrars hund heter felix.
Jag vet det här va knäppt. MEN inte lika knäppt som det här:

det tog 8 minuter att skriva dettta inlägg

cya

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 29 april 2008 21:59

Byter blogg, tänker inte skiva mera här förren... Ger min adress till dom som jag vill ska läsa. Sista meddelande: Fan ta dig Sebastian. ...

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.  Jag är lite besviken på mig själv men det är fakti...

Av Josefin - 27 april 2008 16:32

Rubriken säger allt.

Av Josefin - 19 april 2008 21:42

Dagens ungdommar, speciellt tjejer, fy fan vad patetiska vi är!  Så fort vi har sikte på någon som vi gillar (jag snackar som vanligt från de magra erfarenheter jag har...) så gör vi ju vad som helst för den personen.  Inte bokstavligt VAD SOM HELST ...

Av Josefin - 16 april 2008 23:53

Woho! Kollade nyss på sista St.W filmen. Alldeles uppe i det nu. Uppe is SW uppe i dumma förkortningar och en spec. kile som jag känner genom kyrkan. Jag visste inte att det fanns sånna killar i verkliga livet, ganska länge så har jag trott att de ba...

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards