Alla inlägg under augusti 2007

Av Josefin - 16 augusti 2007 12:27

Nej!

Ett osynligt monster kom och åt upp mitt sommarlov!

Jag vill ha ett nytt sommar lov,

men jag kan iallafall vara lycklig i tanken på att jag kan gå på eldsjäls träff på kvällen sen.


 Den här månaden läser jag "Eragon" den e faktist bra, jag var lite kritisk men denm har en handling som på ett skönt sätt inte är mer kompliserad än den verkar, jag e lite trött efter allt hemlighets makeri i "Harry Potter" där man inte ens får veta hälften av allt man vill. I "Eragon" så håller inte författaren undan mycket, det är lite som i sagan om ringen, slutet är suddigt men resan är klar som korvspad...

Av Josefin - 9 augusti 2007 12:36

Va på parksommar i går skit roligt!


 Såg Salem Al Fakir live för andra gången och Säkert! live för första, jätte roligt verkligen...



Spana nu in bilden under och följ insturktionerna:


Koncentrera dig på de 4 prickarna i mitten. Titta på dem i ca 30 sekunder. Blunda sedan och luta huvudet bakåt. Forsätt att blunda (ignorera samtidigt känslan av att vara lurad). Du kommer nu att se en rund cirkel, forsätt att blunda och iaktta cirkeln...

Vad ser du?

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards