Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Star Wars och kyrkflörtar

Av Josefin - 16 april 2008 23:53

Woho! Kollade nyss på sista St.W filmen. Alldeles uppe i det nu. Uppe is SW uppe i dumma förkortningar och en spec. kile som jag känner genom kyrkan. Jag visste inte att det fanns sånna killar i verkliga livet, ganska länge så har jag trott att de bara finns i filmer. Kan inte fatta att jag övervägde en nörd som gick emot alla (eller de flesta) tips som jag har skrivit nedanför.

 Detta har gett mig hopp om att det finns flera killar som honom där ute vilket skulle vara bra eftersom då skulle jag slippa nöja mig med första bästa nörd som är desperat nog att bli ihop med vem som helst t.ex mig...

 Min tro på killar har väckts igen efter en lång dvala då jag inte har trott på att ha pojkvän eller liknande. Jag tror fortfarane inte på kärlek men ett steg åt någon riktning är bra. Hoppas bara att det håller i sig.

 God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 29 april 2008 21:59

Byter blogg, tänker inte skiva mera här förren... Ger min adress till dom som jag vill ska läsa. Sista meddelande: Fan ta dig Sebastian. ...

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.  Jag är lite besviken på mig själv men det är fakti...

Av Josefin - 27 april 2008 16:32

Rubriken säger allt.

Av Josefin - 19 april 2008 21:42

Dagens ungdommar, speciellt tjejer, fy fan vad patetiska vi är!  Så fort vi har sikte på någon som vi gillar (jag snackar som vanligt från de magra erfarenheter jag har...) så gör vi ju vad som helst för den personen.  Inte bokstavligt VAD SOM HELST ...

Av Josefin - 14 april 2008 15:58

Hjälp, jag behöver tips på bra nybörjar program, musik skapar program asså.  Om någon har något bra tips så vill jag veta!  Jo, min kåta kaktus äger! ...

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards