Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

R.I.P

Av Josefin - 12 mars 2008 17:05

Jag vaknade upp imorse med tron att inget skulle hända idag.

 I lycklig ovisshet så gick jag till skolan och hela förmiddagen gick för bli händelselöst.

 Efter idrotten hände det, berskymmerslöst så hörde jag hur min mobil vibbrerade i min ficka när jag fick ett sms, ett sms som jag inte skulle hinna läsa. Utan att veta att döden väntade vid nästa hörn så tog jag upp mobilen för att läsa det sms som inte nådde min ögon.

 Ett liv slocknade i min hand utan att jag visste det.

 Min Älskade Nokia 6085 Du Har Lämnat Över Dig Själv Till Högre Makter.

 Du Ska Vara I Mina Tankar Hela Den Kommande Helgen!

 R.I.P 6085!


 (jo om du vill kontakta mig så får du ringa hem till mig eller snacka med mig på msn, om du inte har mitt hem nummer och jag inte är inne på msn. SYND OM DIG!)

 
 
mimms

mimms

13 mars 2008 20:05

men det levde ju i morse:S skriv lite oftare snälla^^

http://www.mimman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 29 april 2008 21:59

Byter blogg, tänker inte skiva mera här förren... Ger min adress till dom som jag vill ska läsa. Sista meddelande: Fan ta dig Sebastian. ...

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.  Jag är lite besviken på mig själv men det är fakti...

Av Josefin - 27 april 2008 16:32

Rubriken säger allt.

Av Josefin - 19 april 2008 21:42

Dagens ungdommar, speciellt tjejer, fy fan vad patetiska vi är!  Så fort vi har sikte på någon som vi gillar (jag snackar som vanligt från de magra erfarenheter jag har...) så gör vi ju vad som helst för den personen.  Inte bokstavligt VAD SOM HELST ...

Av Josefin - 16 april 2008 23:53

Woho! Kollade nyss på sista St.W filmen. Alldeles uppe i det nu. Uppe is SW uppe i dumma förkortningar och en spec. kile som jag känner genom kyrkan. Jag visste inte att det fanns sånna killar i verkliga livet, ganska länge så har jag trott att de ba...

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards