Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Jo en sak till...

Av Josefin - 16 mars 2008 18:50

Jag hatar blogg nojan!

 "Så hur var det i dalarna Ingrid?"

 "Kolla min blogg..."

  "Men kan du inte berätta bara?"

 "Pallar inte, läs min blogg..."

 Denna konversation hade jag med Ingrid förut!

 Inget mot dig Ingrid, absolut inte!

Men... Att man måste läsa allas bloggar för att kunna hänga med efter loven!

 Ta er samman och berätta saker för era kompisar, klaga inte om dem på eran blogg för guds skull! Ingen INGEN kommer orka läsa det!

 Även den som följer din blogg väldigt någrant (hmp... som om någon gör det med någon blogg...) så kommer folk runt om kring dig att tröttna.

 Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag tappade tråden någon stans men du fattar!

 Berätta saker för folk instället för att kräva att dem ska läsa dina långa... tråkiga... sovande... tråkiga.... shit långa.... tråkiga.... ointresanta... inlägg , många inlägg är roliga att läsa (dem korta och betydelselösa) vissa är bara dryga.

 Det gör att det känns som om jag missar ganska mycket.

 Bara för att jag inte orkar läsa bloggar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 29 april 2008 21:59

Byter blogg, tänker inte skiva mera här förren... Ger min adress till dom som jag vill ska läsa. Sista meddelande: Fan ta dig Sebastian. ...

Av Josefin - 28 april 2008 21:30

När man har facebook som rubrik så förväntar sig väll folk att man ska "klaga av sig" med alla anledningar till att hata facebook. Värre. Jag har nu skunkit så pass lågt att jag själv har gått med.  Jag är lite besviken på mig själv men det är fakti...

Av Josefin - 27 april 2008 16:32

Rubriken säger allt.

Av Josefin - 19 april 2008 21:42

Dagens ungdommar, speciellt tjejer, fy fan vad patetiska vi är!  Så fort vi har sikte på någon som vi gillar (jag snackar som vanligt från de magra erfarenheter jag har...) så gör vi ju vad som helst för den personen.  Inte bokstavligt VAD SOM HELST ...

Av Josefin - 16 april 2008 23:53

Woho! Kollade nyss på sista St.W filmen. Alldeles uppe i det nu. Uppe is SW uppe i dumma förkortningar och en spec. kile som jag känner genom kyrkan. Jag visste inte att det fanns sånna killar i verkliga livet, ganska länge så har jag trott att de ba...

Presentation

Omröstning

Vann rätt låt i melodifestivalen?
 Ja
 Nej
 Vet inte, jag kollar inte
 Vet inte, kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards